Betaling & levering Når du har bestilt en vare på www.needfashion.dk, modtager du automatisk en ordrebekræftelse via mail. Her vil du kunne se forsendelsesmåden, du har valgt, og samtidig se din faktura. Gem denne mail til evt. senere brug ved en eventuel reklamation. Du kan også se din ordre og downloade din faktura på din konto. Log ind på www.needfashon.dk ved hjælp af din e-mail adresse og adgangskode (som du oprettede samtidig med at du placerede din første ordre) Gå til sektionen "Ordreoversigt" på din konto ved at klikke på "Min konto" fra vores website.  Priser  Alle priser på needfashion.dk er angivet i danske kroner og inkl. moms og alle danske afgifter, told mv. Til prisen skal lægges evt. forsendelsesomkostninger. Vi tager forbehold for fejl og prisændringer. Der er ikke Track & Trace eller forsikring på forsendelserne. Levering Dine varer vil under normale omstændigheder blive afsendt 1-4 hverdage efter vi har modtaget din bestilling. Need Fashion beregner portoomkostninger ud fra ordrens samlede vægt, forsendelsesdestination samt forsendelsesmetode. Den normale vil være brev/brevpakke op til 1 kg. Porto - og fragtomkostninger er lig med Post Danmarks gældende takster og kan ses på www.postdanmark.dk. Portoomkostninger vises på din bestilling.  Betaling  Betaling kan ske med Dankort, VISAkort, Masterkort, check samt bankoverførsel. Bankoverførsel sker ved forudbetaling via netbank - til Sydbank 0570 462659. Ved bankoverførsel, afsendes varerne først, når beløbet er registreret i vores bank.Ved betaling med check, afsendes varerne først, når checken er modtaget og indsat i bank.Ved betaling med VISA/Dankort trækkes betalingen først fra dit kort, når varen afsendes fra Need Fashion - og altså ikke i det øjeblik, du har tastet dine kortoplysninger. Alle priser er incl. moms og gebyrfrit.  Garanti og reklamation Ved returnering/ombytning/reklamation, bedes du kontakte os først telefonisk eller pr. mail, så vi evt. kan reservere en anden vare til dig. Need Fashion yder 2 års reklamationsret ifølge købeloven.Tjek altid dine varer ved modtagelsen. Hvis en vare er blevet skadet under forsendelsen, skal du hurtigst muligt eller senest den efterfølgende hverdag kontakte os på tlf. +45 20326397, eller sende os en mail på info@needfashion.dk Varer sendt pr. efterkrav modtages ikke. Ved returnering bedes du bruge Post Danmark, da det er lettere at spore pakken hvis den skulle blive væk  under forsendelsen. Vær dog opmærksom på, at retten til at reklamere over synlige fejl og mangler bortfalder hvis reklamationsfristen ikke overholdes. Returnering / ombytningDu har fuld returret, når du har købt en vare hos Need Fashion.Ønskes en vare returneret eller ombyttet, skal du 14 dage indenfor modtagelsen kontakte os, og returnere varen i ubrugt, intakt og original tilstand. Den originale prislabel skal sidde på varen. Vi refunderer ikke brugte varer, eller varer der ikke er i samme stand som ved leveringen. Ved fortrydelse af en købt vare, er du selv ansvarlig for portoen.Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller sendt uden omdeling. Reklamation Ved fejl og mangler på din leverede vare, skal du hurtigst muligt kontakte os og senest 14 dage efter modtagelsen returnere varen.